JQ

במשך השנים השתנו דרישות וציפיות התושבים מהרשות העירונית. כיום התושב מצפה לשירות לקוחות איכותי הכולל מספר נקודות מגע עם העירייה, שירותי אונליין ושקיפות מלאה.
קרא עוד >>
Call Center
כ- 100 לקוחות – עיריות, מועצות אזוריות, תאגידי מים, משרדי ממשלה וחברות פרטיות – נעזרים בשירותי המוקד המקיפים והמתקדמים של קבוצת מ.ג.ע.ר, המותאמים בצורה מדויקת לצרכי הלקוח ולדרישות החוק.קרא עוד >>
סלופארק, החברה הראשונה בישראל שהציעה פתרון סלולרי מתקדם בתחום החניה, גאה לספק שירותי חניה מתקדמים ודינאמיים בכל הרשויות ברחבי הארץ באמצעות שירות טלפוני, אפליקציה חינמית ושירות CASH, ולאפשר ללקוחותיה לחסוך זמן וכסף.קרא עוד >>
אלונים מקבוצת מ.ג.ע.ר הינו הבחירה הראשונה של משרד הבינוי בפרויקט סיוע בשכר דירה ומחיר למשתכן. המרכז אחראי על התהליך המלא מול האזרח – בדיקת זכאות על פי קריטריונים שנקבעו מראש על ידי משרד הבינוי, הפקת תעודת הזכאות ובמקרה של סיוע בשכר דירה – העברת התשלום לזכאי.קרא עוד >>
עבור לתוכן העמוד