שירותי מוקד

    שירותי מוקד

    כ- 100 לקוחות – עיריות, מועצות אזוריות, תאגידי מים, משרדי ממשלה וחברות פרטיות – נעזרים בשירותי המוקד המקיפים והמתקדמים של קבוצת מ.ג.ע.ר, המותאמים בצורה מדויקת לצרכי הלקוח ולדרישות החוק. מוקד החברה הינו יחיד מסוגו בארץ, ומבוסס טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת לכל אחד מהנציגים להעניק שירות איכותי וממוקד לתושבים ולקוחות הקצה:

    • מערכות CTI , CosmoCom ו- Aspire, מאפשרות ניהול יעיל של השיחות הנכנסות במטרה לספק שירות לקוחות איכותי ומהיר תוך עמידה בדרישות החוק.
       
    • PowerLink, מערכת ה- CRM המתקדמת בישראל. מתממשקת למערכות הנתונים של הרשות או הארגון, מנגישה נתונים בצורה מהירה ומסודרת ומאפשרת לנציגים במוקד לספק שירות מהיר ומקיף עד לסגירת הפניה.
       
      מידע נוסף אודות חברת מ.ג.ע.ר >>

    שירותי מוקד לגופים מוניציפאליים וממשלתיים

     
    מ.ג.ע.ר מספקת שירותי מוקד לעיריות, מועצות אזוריות ותאגידי מים בשני תחומים עיקריים – שירות לקוחות וניהול כספים וגבייה.

    • שירות לקוחות: מתנהל בהתאם לצרכי הלקוח, בין אם מדובר במתן מענה שוטף כגון מוקד של תאגיד מים או מוקד של רשות מקומית, ובין אם מדובר בפרויקטים ייחודים כגון פרויקטים של משרדי ממשלה.
       
      • הנציגים במוקד נבחרים בקפידה, עוברים הכשרות מקצועיות שוטפות ונמצאים תחת בקרת ביצועים מתמדת.
      • טכנולוגיות Call Center מתקדמות מנווטות באופן אוטומטי את האזרח למוקד הייעודי לצרכיו
      • התממשקות עם מערכות הנתונים הלקוח מאפשרת לנציג מקבל מידע שוטף ומעודכן על התושב בצדו השני של הקו, ולספק לו מענה איכותי, מהיר ומדויק.
      • מגוון פעולות מוקד לפי דרישות הלקוח -  לקיחת הודעות, הפעלת כונן, טיפול בפניה באופן מלא עד לסיומה, והפקת מסמכים שונים באמצעות מערכת Back Office לטובת לקוח הקצה.
      • המוקד מספק מענה במגוון שפות, על פי דרישות הלקוח.
    • גביה: עשרות שנות ניסיון והמומחיות של קבוצת מ.ג.ע.ר בתחומי ניהול הכספים והאכיפה באות לידי ביטוי במוקד הייחודי המשלב פקידי גביה מיומנים יחד עם טכנולוגיות מתקדמות.
      • מענה לפי התאגיד או הרשות אליו התקשר התושב.
      • שירותי גביה מורחבים הכוללים תשלום, בירור מצב חשבון ותשלום יתרה.
      • סינכרון מיידי (בזמן אמת) והדדי בין התשלומים המתבצעים במוקד ובין התשלום המתבצעים במערכות הגביה של הרשות.
      • המוקד היחיד בישראל המתמחה בכל תוכנות הגבייה – Priority, מטרופולינט, ERP, אוטומציה ועוד – ומתאים את עצמו לצרכי הרשות.
      • מגוון נקודות מגע עם התושב לשם ביצוע תשלום ובירורים כספיים – מוקד טלפוני, צ'ט אונליין, פורטל תשלומים Pay24.

        למידע על Pay24 >>

    למידע נוסף על:


    שירותי מוקד במסגרת פרויקטים ממשלתיים >> 

     

    שירותי מוקד לגופים פרטיים ומוסדיים >>

    עבור לתוכן העמוד