מערך צרכנות מים

    מערך צרכנות המים לתאגידי מים

    קבוצת מ.ג.ע.ר מתמחה במתן שירותים לתאגידי מים ורשויות מקומיות בהתבסס על ניסיון של עשרות שנים, טכנולוגיות מתקדמות ומתפתחות ומערך כוח אדם מקצועי ואיכותי.במסגרת זו מספקת הקבוצה שירותי ניהול מערך כספים, ביצוע הליכי גבייה, שירות לקוחות פרונטלי ומוקד טלפוני ארצי, ביצוע עבודת תשתיות והחלפת מדי מים, קריאות מונים, בקרה על צריכת מים ותפעול ספריית ידע מתקדמת.
     

    שירותי מערך צרכנות המים של קבוצת מ.ג.ע.ר מבוססים על שתי חברות הקבוצה – מ.ג.ע.ר ועוצמות עד. שתי החברות פועלות בשיתוף פעולה מלא, אך יודעות גם לספק שירותיים ייעודים במבנה מודולרי, על פי צרכי התאגיד או הרשות.

      
    מערך שירותים טכנולוגי מגוון עומד לרשות לקוחות קבוצת מ.ג.ע.ר בתחום מערך צרכנות המים. הטכנולוגיות, שפותחו ברובן על ידי מחלקת הטכנולוגיה של הקבוצה, נותנות מענה למגוון השלבים המרכיבים את שרשרת הניהול, הגביה והשירות בתחום המים. כל אחת מהמערכות נמצאת בפיתוח מתמיד במטרה לתת מענה לצרכים המשתנים בשטח ובדרג הניהולי.
     

    • Umax – מערכת ייחודית  למ.ג.ע.ר. אחראית על השלב העיקרי והחשוב ביותר לפני הפקת החשבוניות והפניה לתהליך גבייה, ודורש מומחיות רבה:
    • קריאות מדי מים באמצעות מסופונים סלולרים.
    • קבלת קריאות מונים בזמן אמת, זיהוי חריגות והצפתן בפני האחראים על פי הגדרות המערכת.
    • ביצוע צילומי מונים ושמירת המידע  לשם מעקב, זאת בהתאם להגדרות נדרשות ולחקיקה קיימת ומשתנה .
    • ניהול ועדכון קובץ הנכסים.
    • צמצום וטיפול בפחת המים, מוביל להגדלת החיוב, צמצום הוצאות בגין רכישת מים  וצמצום קנסות ותשלומים נוספים המוטלים על ידי נציבות המים.
    • בקרת ביצוע תהליך הבדיקה הלוגית לפי מדדי השירות כפי שהוכתבו על ידי הרגולטור במסגרת  אמות המידה של תאגידי המים ללקוחות התאגיד או הרשות.
    • מחולל הודעות, שליחת מכתבים, התראות והודעות sms ללקוחות התאגיד או הרשות.
    • התאמה לאמות המידה בכל תחום חיובי המים.
       
      דרישות המערכת - אין צורך בהתקנה מורכבת, מערכת אינטרנטית אליה ניתן להתחבר בכל זמן ומכל מקום.
        
      השקד – מערכת מתקדמת לניהול תחום הגבייה במסגרת  תהליך האכיפה. השקד יודעת להתממשק למגוון מערכות גביה וניהול נתונים, ובעלת תקני בטיחות ופרטיות ברמה הגבוהה ביותר. המערכת נמצאת בשימוש אצל כ- 25 תאגידי מים ובכ- 70 רשויות ומועצות.
    • ניהול לוח הזמנים של העובד ומעקב אחר פעולותיו תוך עמידה בדרישות החוק
    • התראה בפני הדרג הבכיר על עיכובים או תקלות בתהליך.
    • הדפסת מסמכים אוטומטית ושליחתם לבית הדפוס. במסגרת ניהול שליחת המסמכים, המערכת יודעת ליצור מספר סידורי של דואר ישראל, דבר המאפשר מעקב צמוד וממוחשב אחר המסמכים שנשלחו, ועדכון מהיר של קבצים הנשלחים על ידי רשות הדואר.
    • התממשקות לאתר של הכונס הרשמי, קבלת מידע על החייב בתאגיד הרלוונטי ומתן התראה על תהליך גביה מיוחד.
    • תקשורת עם מערכות הבנקים כאשר נדרש ביצוע עיקול. השליחה מתבצעת בעלויות נמוכות במיוחד.
       

    מערכת בקרות שטח - מערכת טכנולוגית מקוונת שתוכננה ומופעלת על ידי צוות הטכנולוגיה והדיגיטל של קבוצת מ.ג.ע.ר. משמשת את צוותי השטח והמנהלים לצורכי החלפות והתקנת תשתיות. מהווה את נקודת החיבור בין שלושת הגורמים הפועלים בתחום התשתיות ותיקונים – העובדים בשטח, ההנהלה והלקוח (תאגיד או רשות), ומאפשרת שקיפות מלאה:

    • מעקב בזמן אמת אחר כל אחד מהעובדים בשטח באמצעות מערכת GPS.
    • ביצוע סדר פעולות על פי דרישות הלקוח.
    • ביצוע קריאות אונליין.
    • תיעוד ושמירה של הפעילות בשטח בהתאם להוראות החוק.
    • התממשקות למערכת הגביה באופן אוטומטי.
    • צוותי שירות לקוחות – מרכזי שירות טלפוניים ואישיים
    • תחום שירות הלקוחות בתחום מערך צרכנות המים נחלק לשניים – מוקד טלפוני טכנולוגי ושירות פרונטאלי המתקיים בתאגיד המים או ברשות עצמה – כאשר בשניהם מושם דגש על איכות הצוות, הדרכות ייעודיות, בקרות על התנהלות וכמובן עמידה בכל כללי אמות המידה של תאגידי המים.
    • המוקד הטלפוני – מוקד טלפוני טכנולוגי. מספק מגוון שירותים המותאמים בצורה מדויקת לצרכי הלקוח ולדרישות החוק. מוקד החברה הינו יחיד מסוגו בארץ, ומבוסס על  טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת לכל אחד מהנציגים להעניק שירות איכותי וממוקד לתושבים ולקוחות הקצה -  מידע מעודכן, סנכרון בזמן אמת, הפקת דוחות ומגוון נקודות מגע עם התושב (טלפוני, צ'ט אונליין ופורטל תשלומים Pay24).עובדי השירות עוברים תהליך הכשרה והדרכה מקיפים בכדי להכינם היטב לתפקיד .
    • שירות פרונטאלי – השירות מתבצע "בבית הלקוח", כלומר במרכז קבלת הקהל של התאגיד או הרשות. מבחינת לקוח הקצה הנציג שיושב מולו הינו נציג של התאגיד או הרשות, והשירות שהוא מקבל הינו שירות איכותי מדויק ומקצועי , הנתמך גם על ידי מדדי שירות מחמירים וגם על ידי טכנולוגיות מתקדמות המאפשרות לנציג מתן מידע עדכני. מנהלי הצוותים שמים דגש על ייצוג התאגיד או הרשות הן מבחינת נראות והן מבחינת שפה ודרך העברת המידע ללקוח. כמו כן, עובדי השירות זוכים להדרכות והכשרות מרובות .
    • צוותי שטח – קריאות מונים ותשתיות
    • צוותי השטח בתחום מערך צרכנות המים נחלקים לשניים – קוראי מונים ותשתיות ותיקונים
    • קוראי מונים – אנשי שירות הנמצאים בשטח כאשר תפקידם הוא לאתר את המונים ולבצע קריאה מהימנה. תהליך קריאת המונים מסתמך על מערכת Umax שיודעת לבצע מעקב בזמן אמת אחר הקורא, לנהל את תהליך הקריאה, להתריע על חריגות ועוד. כמו כן, המערכת יודעת להציף בעיות או תקלות מול האחראים ולספק מידע שקוף ובזמן אמת מול מנהלי התאגיד או מי מטעמו.הקריאות מבוצעות באמצעות מסופונים סלולריים מתקדמים , הקריאה מגיעה למערכת הלוגית "און ליין" וניתן לבדקה בזמן שקורא המונים בשטח .
    • תשתיות ותיקונים – חברת עוצמות עד השייכת לקבוצת מ.ג.ע.ר הוקמה בעקבות דרישות של רשויות ותאגידים למתן שירות איכותי ומקצועי יותר בתחום התשתיות והאחזקה השוטפת. חברת עוצמות עד מעסיקה אינסטלאטורים ואנשי שטח מנוסים, תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת שהוקמה ופותחה על ידה בשם "גספצ'ו". השילוב של הון אנושי איכותי וטכנולוגיה מתקדמת מאפשרת לחברה לספק מגוון שירותים:
      החלפת מדי מים
    • עבודות תשתית של צנרת מים, כולל תשתיות גדולות.
    • הנחת תשתיות ביוב
    • ספריית ידע מתקדמת – כללי אמות המידה
       

    המחלקה הכלכלית והמחלקה המשפטית של קבוצת מ.ג.ע.ר עוקבות באופן שוטף אחרי הוראות החוק וכל שינוי שנעשה בהן, כאשר כל השינויים עוברים תהליך ניתוח מקצועי ונשלחים ללקוחות הקבוצה יחד ההשלכות המעשיות שלהם. במסגרת זו מתבצע מעקב  אחר השינויים הנעשים בכללי אמות מידה לשירות של רשות המים, במטרה לספק שירותים מבוססי ידע, המיטיבים עם לקוחות הקבוצה ומסייעים להם לעמוד בהוראות החוק.
     

    כל אחד ממוצרי הידע של המחלקה המשפטית והמחלקה הכלכלית עובר לדרג הניהולי של התאגיד או הרשות ואף מועלה לספריית ידע מתקדמת אונליין, המאפשרת ללקוחות הקבוצה להיות חשופים לידע העדכני ביותר בתחומים השונים.

    עבור לתוכן העמוד