שירותי מוקד למשרדים

    שירותי מוקד טלפוני למשרדים ממשלתיים

    קבוצת מ.ג.ע.ר מפעילה מוקד מקצועי ייחודי המספק מענה, בין היתר, למגוון משרדים ממשלתיים. פעילות נעשית במסגרת פרויקטים ממשלתיים ממוקדים, כאשר הפעילות מותאמת לצרכי המשרד הממשלתי ודרישות המכרז, בהתאם לצרכי המשרד הרלוונטי. 

     

     

    המשרד לשירותי דת
     
    מתן מענה שוטף בנושאים דתיים הנוגעים לחיים היום יום.  צוות המוקד עובר הכשרות ייעודיות במטרה לספק לפונים מידע מדויק ומידי, תוך שמירה על מתן שירות איכותי ורגיש לצרכי הפונים ולשאלותיהם.

      


    רשות המים


    מוקד זה אחראי על התקשורת המלאה בין האזרח ותאגידי המים לרשות המים. המידע הניתן דרך המוקד מתקבל ישירות מרשות המים, כאשר במצבים מורכבים נציגי מ.ג.ע.ר מעדכנים את הרשות בזמן אמת במטרה לספק מענה מדויק ומהיר ככל הניתן.

     


    רשות השידור (תחת הכונס הרשמי)

     

    המוקד מבצע פעילות גביית חובות מאזרחים ופועל למיצוי מקסימאלי של פוטנציאל הגביה של רשות השידור כמו כן, לשם יצירת תהליך מובנה ומסודר פיתחה קבוצת מ.ג.ע.ר ממשק טכנולוגי ייחודי שאפשר גביה מהירה ומדויקת.

     

     
    נוסף על הפרויקטים המפורטים לעיל מ.ג.ע.ר הפעילה מוקד עבור משרד התשתיות הלאומיות, האנרגיה והמים במסגרתו סיפקה מידע איכותי ומדויק למאות אלפי פניות בנושאי גריטת מקררים, ורכישת מוצרים חסכוניים דרך המשרד עצמו כגון מזגנים, דוודים ונורות חיסכון.

    נציגי המוקד היו אחראים על בדיקת הזכאות של הפונים, על פי הקריטריונים שנקבעו במכרז, בכל הקשור להחלפת מוצרי חשמל דרך משרד התשתיות הלאומיות האנרגיה והמים.

    עבור לתוכן העמוד